Κυριακή 29 Απριλίου 2018

Βιντεοπαρουσιάσεις @ 5ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Κεντρικής Μακεδονίας

Συγχωρέστε μου μια ανάρτηση ημερολογιακού χαρακτήρα.

Στο πλαίσιο των διεργασιών του 5ου Πανελλήνιου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου Κεντρικής Μακεδονίας που είναι αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη εντάσσονται οι δυο ακόλουθες βιντεοπαρουσιάσεις. Καθώς η φυσική μου παρουσία ήταν δύσκολο να επιτευχθεί, οι δυο εισηγήσεις μου έγιναν μέσω βιντεοπαρουσιάσεων

Η πρώτη αναφέρεται στη Διερευνητική μάθηση και εμπλοκή των μαθητών στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών με τη χρήση προσομοιώσεων και δη στη συμβολή του λογισμικού Algodoo. Ολόκληρο το κείμενο της εισήγησής μου, μπορείτε να το βρείτε στον Β' τόμο των πρακτικών του Συνεδρίου, ή εδώ.



Η δεύτερη αναφέρεται στην παρουσίαση ενός διδακτικού σεναρίου με τίτλο "Μες στο μουσείο θέλω να γίνω πορτρέτο κι εγώ" το οποίο σχεδιάστηκε το 2015 και ένα μέρος του υλοποιήθηκε στο Ε2 του 2015-2016. Το κείμενο της εισήγησης βρίσκεται, ομοίως, στον Β' τόμο των πρακτικών του Συνεδρίου και είναι εύκολα προσβάσιμο από εδώ.




Ευχαριστώ θερμά τους διοργανωτές για τη χαρά και την τιμή να συμμετέχω σε αυτό το συνέδριο του οποίου τις διεργασίες παρακολουθώ, χρόνια τώρα, από τότε που ακόμα ήταν υπό τη μορφή διημερίδων. :)

Συνολικά τα πρακτικά του Συνεδρίου μπορείτε να τα βρείτε από τον εξής σύνδεσμο: https://5syn-thess2018.ekped.gr/praktika/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: