Τρίτη, 8 Μαΐου 2018

Το κουρδιστό αβγό σε νέες περιπέτειες

Εντάξει, επαναλαμβάνομαι, αλλά θα καταλάβετε αμέσως παρακάτω τι εννοώ. Είμαι εξαιρετικά υπερήφανη για εσάς, καμάρια μου! 

Οι δραστηριότητες που καταγράφτηκαν την Παρασκευή με αφορμή την ενότητα της Γλώσας "Βιβλία και βιβλιοθήκες" και δη το κεφάλαιο της "Σκυταλοδρομίας ανάγνωσης" για να συνοδεύσουν "Το κουρδιστό αβγό" σήμερα υλοποιήθηκαν και παρουσιάστηκαν στην ολομέλεια. 

Οι 24 μαθητές χωρίστηκαν σε 6 ομάδες των 4 μαθητών και ανέλαβαν να φτιάξουν: 
1. Ένα επιτραπέζιο παιχνίδι
2. Δική τους εικονογράφηση
3. Ένα σταυρόλεξο
4. Ένα παιχνίδι Σωστού - Λάθους
5. Ένα σενάριο βασισμένο στο βιβλίο
6. Ένα παιχνίδι Ναι - Όχι

Μετά από ζωηρή και... ηχηρή συνεργασία οι ομάδες κατάφεραν σήμερα (2η μέρα ενασχόλησης) να ολοκληρώσουν και να παρουσιάσουν ό,τι είχαν αναλάβει.

Αναβρασμός δημιουργίας ομάδων
Η Ομάδα 1 δημιούργησε ένα επιτραπέζιο από του μηδενός! Ταμπλό, κάρτες, πιόνια, ζάρια, οδηγίες παιχνιδιού, κουτί...! ΟΛΑ!

Καταγραφή ιδέας




Η Ομάδα 2 δημιούργησε και παρουσίασε τρεις εικονογραφήσεις για το βιβλίο. 

Καταγραφή ιδέας


Το αβγό, ο Μήτσος το σκάει από το κοτέτσι

Ο Μήτσος συναντά έναν ζωγράφο κι έναν μηχανικό

Ο Μήτσος στο τσίρκο με τον ιδιοκτήτη να τον θαυμάζει


Παρουσίαση

Η Ομάδα 3 αποφάσισε να δημιουργήσει ένα σταυρόλεξο με αφορμή το βιβλίο και να προχωρήσει και στην ψηφιοποίησή του με το λογισμικό Hotpotatoes που... σήμερα μάθαμε! (Δηλαδή... ΕΤΣΙ, για να μην περάσει σε κανέναν καμία γκρίνια!!!!!!!!!!!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ, ρε καμάρια μου!) 

Δημιουργία σταυρόλεξου

Από το χαρτί στον διαδραστικό πίνακα

Η Ομάδα 4 δημιούργησε ένα παιχνίδι Σωστού - Λάθους κι επειδή δεν πρόλαβε να το ψηφιοποιήσει με το Hotpotatoes η δασκάλα δεσμεύτηκε να το διδάξει ως το τέλος της εβδομάδας κι αυτό και να συμπληρώσει την παρούσα ανάρτηση. ;) (Μας κυνηγάνε κάτι κουδούνια που ηχούν και κάτι εφημερίες που τρέχουν και κάτι εναλλαγές διδακτικών αντικειμένων... μα... θα προλάβουμε!!!)

Παιχνίδι Σωστού - Λάθους στο χαρτί

Παρουσίαση παιχνιδιού
Η Ομάδα 5 δημιούργησε ένα σενάριο βασισμένο στο βιβλίο. Κι ενώ περίμενα να το γράψουν μόνο και να διαβάσουν στην παρουσίαση τους διαλόγους... εκείνοι το δραματοποίησαν κιόλας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Και συγχύστηκαν και "μάλωσαν" γιατί... δεν ήταν και καλοί οι... ηθοποιοί κατά την παρουσίαση!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δηλαδή........................................ ΝΤΑΞ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Σενάριο 1η σελίδα

Σενάριο 2η σελίδα

Σενάριο 3η σελίδα

Δραματοποίηση σεναρίου


Η Ομάδα 6 δημιούργησε και παρουσίασε ένα παιχνίδι ΝΑΙ - ΟΧΙ. Και αυτή η ομάδα θα ψηφιοποιήσει το παιχνίδι της και θα το αναρτήσουμε εδώ ως το τέλος της εβδομάδας. 


Παρουσίαση παιχνιδιού

Να μη μιλήσω για στόχους και σε ποια θέση της ταξινομίας του Bloom ανήκουν, ναι; Να μείνουμε στο ότι... δεν κάναμε μάθημα σήμερα!!!!!!!!!!!!!!............. :) :) :) :) :)



Και εννοείται οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας, οι γνωστές πια ΤΠΕ, καλά κρατούν και έχουν εξέχουσα θέση στην καθημερινότητά μας, παρέχοντας αφορμές και διεξόδους για περαιτέρω έκφραση, ακόμα και... εκτός ωραρίου εργασίας. ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια: