Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017

"Δε θέλω να πάω σχολείο!"

"Εγώ πάντως, όταν δεν θέλω με την καμία να κάνω κάτι, εξακολουθώ να λέω "Δε θέλω να πάω σχολείο".", είπε ο συγγραφέας της Μικρής Ρουάλας στις 11 Σεπτεμβρίου και εγώ γέλασα σατανικά. "Τώρα θα σου δείξω εγώ, για να μάθεις να λες τέτοια πράγματα!", τον απείλησα.

Χατζόπουλος, Π.  (2009).  Η μικρή Ρουάλα.  Καστανιώτης.  Αθήνα.


Έτσι λοιπόν, πήρα τη "Μικρή Ρουάλα" από το χεράκι και, την Τετάρτη και 13 Σεπτεμβρίου, την πήγα σχολείοοοοοοοο. Κι όχι σε κάνα νηπιαγωγείο ή σε καμιά Πρώτη τάξη! Θεός φυλάξοι! Στην Πέμπτη κατ' ευθείαν! Τη σύστησα στα παιδιά. Τους είπα για το πώς δημιουργήθηκε η περιέργειά της για την ανάγνωση, καθώς και για τη μέρα που οι γονείς της της ανακοίνωσαν ότι θα πάει σχολείο.

Χατζόπουλος, Π.  (2009).  Η μικρή Ρουάλα.  Καστανιώτης.  Αθήνα.
 
Οι μαθητές μου γέλασαν πολύ με την αφήγηση της Ρουάλας. Ίσως και να μην απέχει πολύ από τους ίδιους. Η γλώσσα που χρησιμοποιεί είναι απλή, άμεση, η αφήγησή της ζωηρή και λιγάκι... γκουχ... ε... καλά, η Ρουάλα θα μπορούσε να κάνει εξαιρετική παρέα με την Τάφι, τη "δεσποινίς-χωρίς-καθόλου-τρόπους-που-πρέπει-να-τις-φάει", αλλά γι' αυτή θα σας μιλήσω άλλη φορά. 

Και τι πήγε να κάνει η Ρουάλα στην Πέμπτη, ε; Απλούστατο! 
Διάβασα στους μαθητές μου τις σελ. 34-38 και τους ζήτησα να πουν έναν τίτλο για το απόσπασμα
Στη συνέχεια τους μοίρασα ένα αυτοκόλλητο χαρτάκι και τους ζήτησα να σημειώσουν ένα ρήμα της αρεσκείας τους καθώς θα έκανα δεύτερη ανάγνωση στο κείμενο. Αφού τελείωσε η διαδικασία, ζήτησα από τους μαθητές μου να γράψουν τον χρόνο του ρήματος που είχαν σημειώσει και να προχωρήσουν σε χρονική αντικατάσταση. Έλεγξα, μ' άλλα λόγια, την Ενότητα 10 της Γραμματικής. Χα! Απλούστατο! 


Καλέ, ξέχασα το καλύτερο!!! Ενημέρωση, λοιπόν! Update, που λέμε!!!! 

Τη δεύτερη ώρα ζήτησα από τους μαθητές μου να γράψουν τι αναμένουν από τη φετινή χρονιά. Ανταποκρίθηκαν με όρεξη, αλλά τα περισσότερα κείμενα που πήρα στα χέρια μου εμπεριείχαν αναμονή... δυσκολιών, με την προσδοκία να μη σταθούν αυτές εμπόδιο στο να περάσουν μια όμορφη χρονιά. Ευελπιστώ να καταφέρω να μειώσω τις δυσκολίες ώστε να περάσουμε όλοι μαζί μια όμορφη χρονιά. ;)

Ρουαλάκι μου, σ' ευχαριστώ για την παρέα κατά την πρώτη μέρα του σχολείου!!! ΧΑ!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: